tiistai 17. huhtikuuta 2012

Tänään


suurinta iloa on tuottanut sateenkaari, jonka juuri näin ikkunasta. Se oli kokonainen ja kaikki sateenkaaren värit oli erotettavissa. Ensimmäisenä siitä tuli mieleen lapsuus ja My little pony. Mulla oli pienenä sellainen ihana vaaleanpunainen collegepuku.

Olen myös onnellinen ja tyytyväinen itseeni, koska olen saanut tsempattua ja luettua pääsykokeisiin koko päivän. Jee! 






Ompelin veljelleni Marimekon kankaasta säilytyskorin. Kori oli mukava tehdä ja aion tehdä noita vielä lisääkin. Noissahan voi antaa vaikka lahjoja.

2 kommenttia:

Suklaahiiri kirjoitti...

Mä jo ajattelin, että oot kaivanu ponit esiin ;) Kiva säilytyskori! Osaisipa itse ommella ihan mitä vaan, mut kun ei.

Tiia kirjoitti...

Kaivaisin jos ne ois tallessa ;) Olin vaan hölmö joskus ja annoin ne serkulle "lainaan". No, niistä ei oo jäljellä kuin kauniit muistot.